בעידן של המסחר האלקטרוני ההולך וצובר תאוצה ,חשוב ביותר ללמוד כיצד ניתן להשתמש באינטרנט לצורך פרסום וקידום מכירות.בספר זה תגלו כיצד תוכלו לעשות זאת בשיטה של העברת מידע מפה לאוזן,שיטה שהנה זולה ויעילה ביותר.האינטרנט יכול לשמש כאמצעי לקידום מכירות בזכות העובדה שהוא מאפשר לאנשים לחלוק זה עם זה מידע בצורה נוחה וקלה — מידע על אודות מוצרים ,מקומות ושירותים שהתנסו בהם ,כאשר אנשים נוטים בדרך כלל להאמין לדברים הנאמרים על ידי אנשים מן השורה ושאינם מוכתבים מגבוה מתוך פרסומות מכוונות.הספר מציג גם שיטות לשימוש בדואר האלקטרוני כאמצעי לפרסום ולקידום מכירות.*גודפרי האריס הנו כיום הנשיא והמנכ"ל של Harris/Ragan Management Group ,חברת ייעוץ למדיניות ציבורית בלוס אנג'לס ,ובמסגרת תפקידו זה ,הוא נטל חלק בכל משימות הייעוץ של החברה לחברות גדולות ומפורסמות.גודפרי האריס ניהל גם מפגשי הכשרה שעסקו בנושא של העברת מידע מפה לאוזן בארגונים עסקיים ואזרחיים רבים .הוא גם כתב והיה שותף לכתיבתם של 26 ספרים שעסקו בנושאים עסקיים ובמדיניות הציבורית.