אם אתם עובדים עצמאיים, ואם אתם מהווים חלק מארגון גדול יותר, בוודאי תרצו להעמיד את עצמכם באור המתאים בפני עמיתיכם, בפני הממונים עליכם ובפני לקוחותיכם.הליכות טובות בעסקים הנן בעלות חשיבות עצומה לגבי אנשי העסקים כיום. הן יעזרו לחברה שלכם להשיג לקוחות ולשמור עליהם לאורך ימים, והן יסייעו לכם לזכות בקידום ובהצלחה אישית.האם אתם יודעים מה עליכם לעשות במקרים הבאים:כשעליכם למתוח ביקורת מבלי לפגוע בהערכתו העצמית של עמיתכם?כאשר אתם אחראים לניהולה של ישיבה חשובה?כשהאורח שלכם מגיע בשעה היעודה, ואתם עדיין עסוקים?כאשר עליכם לשלוח הזמנה רשמית לקבלת פנים עסקית?כאשר אתם מברכים לקוח יפני בפעם הראשונה?כשעליכם לטפל ברכילות מזיקה?כאשר אתם נתקלים בהטרדה מינית במשרד שבו אתם עובדים?כאשר עליכם לפנות לאיש נשוא פנים?הספר השלם להליכות בעסקים יבטיח, שתכלכלו את צעדיכם בביטחון וכהלכה בכל פעם שתיתקלו בבעיות כאלה ואחרות.לין ברנן מנהלת חברה משגשגת, המציעה סמינרי הדרכה בהליכות בעסקים. דיוויד בלוק כותב תסריטים עסקיים.