יחסי ציבור יוצרים דימוי ותדמית לאישים, לחברות, לאיגודים, לעסקים, למוסדות ציבור, למפלגות ולארגונים פוליטיים שונים. את הכישורים הנדרשים לתחום זה חייב לרכוש כל אדם, שברצונו להעביר רעיון לציבור.יישום הטכניקות המנוסות והאמינות של מחבר הספר יעזור לך ברכישת כישורים בתחום יחסי הציבור.בספר יחסי ציבור מוסברים הנושאים:משמעותם של יחסי ציבורחשיבותו של ארגוןשימוש באמצעי התקשורתארגון תערוכהמדידת ההצלחה שלךהמחבר, סטיוארט טרנר עבד שנים רבות בתחום יחסי ציבור. בעקבות הקשרים שקיים עם מומחים ליחסי ציבור במדינות אירופה, מעורבותו בשדולה מקומית ובקידום ארגונים חברתיים, רכש הבנה מלאה של כל היבטי הנושא.